Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media Insider

Το ∆ηµόσιο, ο µεγαλύτερος διαφηµιζόµενος

Μειωμένο κατά 3,27% εμφανίζεται το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα τον Αύγουστο του 2020, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor.

 

Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα καταγράφηκαν συνολικά 86.643.128 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου. Το Δημόσιο παραμένει, εδώ και αρκετούς μήνες, στην κορυφή των κατηγοριών, με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων, ακολουθούμενο από την κατηγορία τρόφιμα-ποτά. Το Τop ν5 των κατηγοριών με τη δυναμικότερη διαφημιστική παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο συμπληρώνουν: κοινωνικά ιδρύματα-έρανοι, κινητή τηλεφωνία και οικονομικοί οργανισμοί.

 

Εξαιρουμένων των υπουργείων Υγείας και Οικονομικών, που καταλαμβάνουν τις 2 πρώτες θέσεις της λίστας, σε επίπεδο brands η AB Βασιλόπουλος αποτέλεσε τον μεγαλύτερο ραδιοφωνικό διαφημιζόμενο.

 

Και πάλι εξαιρουμένου του Δημοσίου, στην Αθήνα τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη o Μασούτης και στην περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου