Στη Johannes Leonardo ο λογαριασμός της Gap

Το διαφημιστικό γραφείο Johannes Leonardo από τη Νέα Υόρκη επέλεξε η Gap ως βασικό συνεργάτη της στο κομμάτι του creative marketing. Σύμφωνα με πηγές, υπήρξε απευθείας ανάθεση, χωρίς να προκηρυχθεί spec. 

Οι συνομιλίες μεταξύ της διαφημιστικής και της Gap ξεκίνησαν την άνοιξη, λίγο μετά την ανάληψη της θέσης της CMO στην Gap από την Alegra O’Hare. Πριν από τη μετακίνησή της στην Gap, η O’Hare εργάστηκε για 12 χρόνια στην Adidas, όπου είχε την επίβλεψη των τμημάτων Styles και Originals. 

Στο πλαίσιο αυτό, η O’Hare είχε ξεκινήσει από το 2014 τη συνεργασία της με τη Johannes Leonardo, η οποία είχε αναλάβει τον διαφημιστικό λογαριασμό των παραπάνω brands. 

Η καμπάνια του νεοϋορκέζικου γραφείου με τον τίτλο «Original Is Never Finished» για τα Adidas Originals βραβεύτηκε στα Cannes Lions Grand Prix το 2017, ενώ την ίδια χρονιά, το Adweek ανακήρυξε την O’Hare «Brand Genius».