Connect with us

Hi, what are you looking for?

Internet

Στο δυναμικό της DPG ο Στέλιος Σοφιανός – Αναλαμβάνει επικεφαλής στα ψηφιακά μέσα του ομίλου

Η επιλογή του «πιστώνεται» στην Τίνα Φερεντίνου, CEO της εταιρείας

Δυναμικά ξεκινάει τη νέα χρονιά η DPG Digital Media, με στόχο να διατηρήσει και να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην αγορά.

Στις κινήσεις που κάνει προς αυτή την κατεύθυνση περιλαμβάνεται και η ένταξη του Στέλιου Σοφιανού στο δυναμικό της.

Όπως έγραψε η στήλη «The Big Mouth» του powergame.gr, o έμπειρος δημοσιογράφος αναλαμβάνει επικεφαλής στα ψηφιακά Μέσα του ομίλου, εννέα στον αριθμό, που δεν αποκλείεται μάλιστα να γίνουν ακόμη περισσότερα.

Ο Στέλιος Σοφιανός υπήρξε επί πολλά χρόνια διευθυντής σε τίτλους εκδοτικών οργανισμών, όπως ο ΔΟΛ, οι Εκδόσεις Λυμπέρη, η ΙΜΑΚΟ του Π. Κωστόπουλου κ.ά. Ξεκίνησε από ρεπόρτερ στο αθλητικό ρεπορτάζ («Φίλαθλος») και στην πορεία εξελίχθηκε σε διευθυντή αθλητικών εφημερίδων.

Στην πορεία, πέρασε στα περιοδικά και ήταν διευθυντής των ένθετων περιοδικών του «Βήματος», τα περισσότερα από τα οποία δημιουργήθηκαν από τον ίδιο. Ήταν επίσης διευθυντής σύνταξης στην εφημερίδα «Το Βήμα» και επικεφαλής στο digital newsroom του ΔΟΛ.

Μετά την αποχώρησή του από το συγκρότημα Λαμπράκη, το 2013, ασχολήθηκε με την Επικοινωνία, ενώ τα τελευταία χρόνια αρθρογραφούσε στο protagon.gr. «Πατάει» δηλαδή και στο ειδησεογραφικό και στο lifestyle και στο digital και στο print, στοιχεία που τον κάνουν μια πρώτης τάξεως προσθήκη για την DPG.

Η επιλογή του «πιστώνεται» στην Τίνα Φερεντίνου, CEO της εταιρείας. Άλλωστε, όπως έχουμε ήδη γράψει, ο όμιλος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου ετοιμάζεται να μπει και στον χώρο των εντύπων με την έκδοση κυριακάτικης εφημερίδας.

Στόχος είναι το λανσάρισμά της να γίνει την άνοιξη και ήδη έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της. Η στελέχωσή της θα γίνει με έμπειρους δημοσιογράφους, ενώ θα υπάρξει υποστήριξη και από το υπάρχον δυναμικό της DPG. Το πρότζεκτ «τρέχει» ο Γιώργος Μητροφάνης υπό την επίβλεψη του Παναγιώτη Μπόμη, ο οποίος έχει την υψηλή εποπτεία στα media του ομίλου.

Ο τελευταίος δείχνει να πιστεύει στο εγχείρημα της έντυπης έκδοσης και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αναλώνει μεγάλο μέρος του χρόνου του στην υλοποίηση του συγκεκριμένου project.

*Δημοσιεύθηκε στο Secret στις 15/01/2022

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου