Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Πτώση διαφημιστικής δαπάνης: Μέχρι 100 εκ. ευρώ θα χρειαστούν τα κανάλια

Γύρω στο 20% υπολογίζεται ότι θα κλείσει η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση για το 2020. Και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει νέο κύμα κορονοϊού, καθώς σε αυτή την περίπτωση η πτώση θα είναι ανεξέλεγκτη.

 

Η πτώση των διαφημιστικών εσόδων μεταφράζεται στην καλύτερη των περιπτώσεων σε ζημίες της τάξεως των 50 εκατ. ευρώ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών θα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να τηρούν τις προϋποθέσεις κεφαλαιακής επάρκειας που προβλέπει ο νόμος για τις τηλεοπτικές άδειες. Δεδομένου ότι ορισμένα κανάλια γράφουν και ζημίες προ της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων, το ποσό των αυξήσεων μπορεί να είναι κατά πολύ
μεγαλύτερο, μη αποκλειομένης της πιθανότητας να φτάσει και τα 100 εκατ. ευρώ.

 

Η ΕΙΤΗΣΕΕ, πάντως, έχει αρχίσει να πιέζει την κυβέρνηση για να γίνει πιο ελαστικό το πλαίσιο των τηλεοπτικών αδειών, ειδικά στο σκέλος του ελάχιστου αριθμού εργαζομένων, προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου