Media Insider

Κάθετη πτώση στην τηλεοπτική διαφήμιση

Σε ελεύθερη πτώση κινούνται τα διαφημιστικά έσοδα των καναλιών, με τους καναλάρχες να προβληματίζονται για το υπό διαμόρφωση σκηνικό.

 

Το γεγονός οτι έχουν σταματήσει οι ακριβές τηλεοπτικές παραγωγές σε καμία περίπτωση δεν περιορίζει την «μαύρη τρύπα».

 

Απεναντίας αν συνεχιστεί η σημερινή ροη σε σχέση με την διαφήμιση, τότε, τα πράγματα θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο ενόψει της νέας τηλεοπτικής χρονιάς. Και αυτο γιατί οι καναλάρχες έχουν κάνει εντελώς διαφορετικούς υπολογισμούς, στην αρχή της νέας χρονιάς.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version