MediaNews

Στην Publicis τα media της LVMH

Το λογαριασμό για τα media στη Βόρεια Αμερική χειριζόταν έως τώρα η Dentsu

Η Publicis Groupe είναι ο μεγάλος νικητής στο spec για τoν media λογαριασμό που πραγματοποίησε η LVMH στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές που γνωρίζουν το θέμα και τις οποίες επικαλείται το adage.

Ο γαλλικός όμιλος μόδας πολυτελείας, οίνου και οινοπνευματωδών ποτών ανέθεσε στον διεθνή όμιλο επικοινωνίας με έδρα το Παρίσι την ευθύνη του λογαριασμού media για brands όπως τα Louis Vuitton, Christian Dior, Moët Hennessy και Celine, σύμφωνα με πηγές.

Το λογαριασμό για τα media στη Βόρεια Αμερική χειριζόταν έως τώρα η Dentsu.

Η LVMH, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση από τις πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά, είδε τις πωλήσεις της να ενισχύονται και φέτος. Η κεφαλαιοποίηση επίσης της LVMH ξεπέρασε τα 500 δισ. δολάρια, καθιστώντας την την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία που κατακτά αυτό το όροσημο.

Η εξέλιξη αυτή ήρθε λίγες μόλις ημέρες αφότου η LVMH βρέθηκε και στο παγκόσμιο top 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση. Η πρωτιά της LVMH οφείλεται τόσο στη αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα όσο και στην ενίσχυση του ευρώ.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version