Η ΕΡΤ προχώρησε στην απευθείας ανάθεση, ποσού 30.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, στην εταιρεία Communications Effect για υπηρεσίες διαφημιστικής προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το TikTok, το Instagram και το YouTube. Αντιθέτως, η ΕΡΤ εξαιρεί το ελληνικό διαδίκτυο και τις ιστοσελίδες από την προβολή της.
Δείτε επίσης
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Reality
Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου
Radio
Αναλυτικά το πρόγραμμα