Marketing

Καμπάνια 360 για το SNF Nostos

Το τμήμα επικοινωνίας του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) επιμελήθηκε το δημιουργικό concept για την 360ο καμπάνια του φεστιβάλ SNF Nostos, το οποίο πραγματοποιήθηκε, από τις 25 έως τις 29 Αυγούστου, στο Κέντρο Πολιτισμού του ΙΣΝ.

Η επικοινωνία έτρεξε στην τηλεόραση με μονόλεπτο video, το οποίο παρουσίαζε συνολικά τις θεματικές του SNF Nostos, καθώς και με 2 cut versions, τα οποία εστίαζαν στο SNF Nostos Conference και στο SNF Nostos Music. Παράλληλα, η καμπάνια αναπτύχθηκε στο ραδιόφωνο με 3 ραδιοφωνικά μηνύματα (SNF Nostos Conference, SNF Nostos Music, SNF Nostos Run).

Τέλος, τα videos χρησιμοποιήθηκαν στην digital επικοινωνία στα social media κανάλια του ΙΣΝ και στο site του SNF Nostos. Την παραγωγή ανέλαβε η Top-Cut Modiano, σε σκηνοθεσία Βιολέτας Τσέλη και μουσική κάλυψη Handel Messiah – Hallelujah Chorus.Η Digitas και η MSL του Publicis Groupe Greece επιμελήθηκαν αντίστοιχα το social media και PR amplification του φετινού SNF Nostos.

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version