Marketing

Με νέο λογότυπο το Τρίτο Πρόγραμμα

Κλασικό, αλλά και ανανεωμένο

Την Παρασκευή 9 Ιουλίου, το Τρίτο Πρόγραμμα άλλαξε την εικόνα του. Το νέο λογότυπο του 3ου Προγράμματος, είναι κλασικό και ταυτόχρονα δυναμικό στον σχεδιασμό του. Περιλαμβάνει καμπύλες που θα συναντούσες σε ένα βιολί ή σε ένα τσέλο, ενώ παράλληλα παραπέμπει στην αφετηρία της παρτιτούρας: στο κλειδί του σολ.

 

Την ίδια στιγμή, κρύβει μέσα του οργανικές γραμμές που θυμίζουν ένα αυτί έτοιμο να ακούσει. Θα μπορούσε να είναι φτιαγμένο από ξύλο, εξίσου πολύτιμο με ένα παραδοσιακό όργανο, όπως αυτά που ακούγονται στις σπάνιες ηχογραφήσεις που μεταδίδονται από τη συχνότητα του Τρίτου.

 

Το δημιουργικό υπογράφει ο Art Director Λάμπρος Λάλος με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing της ΕΡΤ που εργάστηκε για τη νέα εικόνα του Τρίτου.

 

πηγή: advertising.gr

 

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version