Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Choose: Δύο νέες καμπάνιες για τις Σπάνιες Παθήσεις και την Αιμορροφιλία για την Takeda

Η Choose, εταιρεία ολικής επικοινωνίας, υπογράφει τις δύο καμπάνιες για λογαριασμό της Takeda Ελλάς, μίας βιο-φαρμακευτικής εταιρείας με ηγετική θέση παγκοσμίως στις θεραπείες των σπάνιων ασθενειών, με έδρα την Ιαπωνία.

Με δύναμη και ενσυναίσθηση και αξιοποιώντας μία μεγάλη ποικιλία εργαλείων καθώς και όλα τα δυνατά κανάλια επικοινωνίας σε digital και φυσικά μέσα, street events, webinars και press conferences, οι 2 καμπάνιες της Choose στοχεύουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης αλλά και των ειδικών κοινών (ιατροί, πάσχοντες, οικογένειες ασθενών και θεσμικοί φορείς) για την αξία της έγκαιρης και έγκυρης διάγνωσης, τις ειδικές ανάγκες, την ιατρική φροντίδα και την ψυχολογική υποστήριξη που χρειάζονται οι ασθενείς με Σπάνιες Παθήσεις και Αιμορροφιλία. Ακόμα, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων, θα δημιουργηθούν sites με πληροφοριακό υλικό επιστημονικά τεκμηριωμένο σε συνεργασία με Συλλόγους Ασθενών.

Οι δύο καμπάνιες θα είναι on-air έως τα μέσα του 2022, στοχεύοντας τόσο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τις παθήσεις αυτές, όσο και στην καλλιέργεια μίας κουλτούρας ενσυναίσθησης και υποστήριξης για τους ασθενείς και τις οικογένειές τους.

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner τόνισε ότι: «Είναι τιμή για εμάς, που μας επέλεξε η Takeda Ελλάς και μας εμπιστεύθηκε τον δημιουργικό σχεδιασμό και την υλοποίηση των δύο projects. Με ευαισθησία και ενσυναίσθηση, οι άνθρωποι της Choose αξιοποιήσαμε τη στρατηγική μας σκέψη, τις δυνατότητες που μας προσφέρει η τεχνολογία και όλα τα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας, με τελικό στόχο οι δύο καμπάνιες να αγκαλιάσουν όλη την Ελλάδα με επίκεντρο τους ιατρούς, τους ασθενείς και τις οικογένειες των ασθενών που πάσχουν από Σπάνιες Παθήσεις και Αιμορροφιλία.»

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου