Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Συνεχίζει να ανακάμπτει η Havas

Το Havas Group συνεχίζει να κερδίζει έδαφος από την οικονομική κρίση της πανδημίας, ωστόσο δεν κατάφερε να επιστρέψει σε οργανική ανάπτυξη, όπως o γαλλικός συμπατριώτης του, το Publicis Groupe.

Η Havas είχε ανακοινώσει μείωση 0,8% στην ετήσια οργανική ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2021, μια δυναμική πάντως άνοδος από την πτώση 7,5% το τέταρτο τρίμηνο του 2020.

Τα καθαρά έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 478 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας πτώση 5,7%.

Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις του ομίλου επέστρεψαν σε οργανική ανάπτυξη, ενώ οι αμερικανικές ανακοίνωσαν «ικανοποιητική ανάπτυξη.

Η Vivendi, μητρική της Havas, χαρακτήρισε την απόδοση του creative και media γκρουπ «καλύτερη από τα αναμενόμενα», ενώ ο CEO της Havas, Yannick Bolloré, είπε στα μέλη διεθνώς πως το γκρουπ «βίωνε ένα καλό momentum».

Ανάμεσα στις νέες δουλειές που έκλεισε η εταιρεία, ήταν το customer experience project για τη Volkswagen στο Ηνωμένο Βασίλειο και τα media της Keurig Dr Pepper στην Αμερική.

Τα συνολικά έσοδα της Vivendi το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν άνοδο 5%, φτάνοντας τα 3,9 δισ. δολάρια, κυρίως από τη δυνατή ανάπτυξη του Universal Music Group.

 

πηγή: advertising.gr

 

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου