Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η νέα καμπάνια του Μπάρμπα Στάθης από την Ogilvy

Την περίοδο της νηστείας, οι περισσότεροι αλλάζουν διατροφικές συνήθειες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χάνεται η γεύση και η απόλαυση από το καθημερινό τραπέζι.

Ευτυχώς υπάρχει o Μπάρμπα Στάθης, που χάρη σε μία πλούσια ποικιλία από επιλεγμένα, ποιοτικά, ασφαλή και θρεπτικά λαχανικά και όσπρια αλλά και μία σειρά από ευφάνταστες συνταγές διαθέσιμες για όλους στο nostiministeia.gr, κάνει και φέτος τη νηστεία, νόστιμη!

Η Ogilvy, έχει σκοπό να αναφερθεί στη «Νόστιμη Νηστεία», για αυτό και δημιούργησε μια καμπάνια, στην οποία παρακολουθείται από κοντά ολόκληρη η διαδικασία παραγωγής που ακολουθεί ο Μπάρμπα Στάθης: από τον σπόρο που μεγαλώνει φυσικά στην εύφορη ελληνική γη μέχρι τη συγκομιδή και την πιο απολαυστική στιγμή που τα λαχανικά φτάνουν στο πιάτο σας, τόσο φρέσκα όσο τη στιγμή που κόπηκαν και χωρίς να χάνουν τίποτα από την πλούσια γεύση και τη θρεπτικότητά τους.

Για να μπορούν, έτσι, μικροί και μεγάλοι να απολαμβάνουν πεντανόστιμα, νηστίσιμα πιάτα!

 

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου