Marketing

Amazon: Αυξάνει το μερίδιο της στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων

Το μερίδιο της Amazon.com Inc στην αμερικανική αγορά ψηφιακών διαφημίσεων, αυξήθηκε στο 10,3% το προηγούμενο έτος από το 7,8% το 2019, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών eMarketer.

 

Η έκθεση προβλέπει ότι η Amazon θα συνεχίσει να αυξάνει το μερίδιο της έναντι των ηγετών της αγοράς, Google και Facebook, σε μια ένδειξη ότι τα brands στρέφονται όλο και περισσότερο στον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου για να τους βοηθήσει να φτάσουν σε μια διευρυμένη βάση καταναλωτών μέσω διαδικτύου.

 

Τα διαφημιστικά έσοδα της Amazon από τις ΗΠΑ το προηγούμενο έτος, αυξήθηκαν στα 15,73 δισ. δολάρια, υψηλότερα κατά 52,5% από το 2019, εκτιμά η eMarketer.

 

Το μερίδιο της εταιρείας στην ψηφιακή διαφήμιση, είναι ακόμη μικρό σε σχέση με αυτό της Google και της Facebook, τα οποία αντιστοιχούν σε 28,9% και 25,2% αντίστοιχα το 2020.

 

Αλλά η Amazon μετατρέπεται ταχύτατα σε έναν βιώσιμο ανταγωνιστή.

 

Αναμένεται να φτάσει στο 10,7% της ψηφιακής διαφημιστικής αγοράς στις ΗΠΑ αυτόν τον χρόνο, και να αυξηθεί στο 11,9% το 2022 και στο 12,8% το 2023, σύμφωνα με τις προβλέψεις της eMarketer.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version