Marketing

Tasty Snacks: Σαν παιδί αλλά καλύτερα

Η BBDO ξυπνά, με τα Tasty Snacks, το παιδί που υπάρχει μέσα σε κάθε ενήλικα!

 

Ωραία τα παιδικά χρόνια, αλλά υπήρχαν και αυτές οι σχολικές παραστάσεις που μας ντύνανε πρόβατα και μέσα στις αναμνήσεις μας και κάτι θείες που μας ξερίζωναν τα μαγουλάκια.

 

Η νέα καμπάνια των Tasty Snacks μας θυμίζει ότι από τα παιδικά μας χρόνια μπορούμε να κρατήσουμε τα καλύτερα∙ τη γεύση, την πλάκα, την ανεμελιά.

 

Αυτό μας λένε τα Tasty Snacks, μέσα από τις 2 χιουμοριστικές YouTube ταινίες και πολλά ακόμα Digital roll out υλικά που δημιούργησε η BBDO.

 

Η κλασική αξία των Tasty Snacks, Foudounia, Pitsinia και Crunchy Max, ήρθε για να μας κάνει να νιώσουμε ξανά «Σαν παιδί, αλλά καλύτερα»!

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version