Marketing

Ogilvy & ZeniΘ: H πρώτη χρήση του YouTube Select στην Ελλάδα!

H Performance Marketing ομάδα της Ogilvy μαζί με την ZeniΘ, αξιοποίησαν πρώτοι στην Ελλάδα την νέα καινοτόμα μέθοδο στόχευσης του YouTube, το YouTube Select.
Η μέθοδος εστιάζει σε μεμονωμένες κατηγορίες κοινού (lineups), αξιοποιώντας το περιεχόμενο top δημιουργών και καναλιών ώστε να μεγιστοποιήσει την προβολή αλλά και το awareness.
Παράλληλα, η καμπάνια πλαισιώνεται και από μερικά ακόμη πρωτοποριακά εργαλεία του μέσου, όπως το Instant Reserve (όπου δίνεται η δυνατότητα προ κράτησης του κόστους προβολής) και οι έρευνες Brand Lift & Brand Interest, οι οποίες καταγράφουν πολύ σημαντικούς δείκτες αποτελεσματικότητας όπως Ad Recall, Brand Favourability αλλά και κατά πόσο επηρεάστηκαν οργανικές αναζητήσεις στην Google μέσω της διαφημιστικής προβολής.
Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας με προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο θέλησε να επικοινωνήσει το σύνολο των προσφορών της με το YouTube να αποτελεί την ιδανική επιλογή μέσου.
To video που επιλέχθηκε έχει πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Γιαννάκη και εστιάζει στην υπηρεσία ZeniΘ DUAL ENERGY για τον συνδυασμό ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου με 3 δωρεάν πάγια κάθε χρόνο και με έκπτωση έως -30% και -30%, αντίστοιχα.

 

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version