Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέο τηλεοπτικό σποτ από την Οικογένεια Χριστοδούλου

Το νέο τηλεοπτικό σποτ της Οικογένειας Χριστοδούλου, της εταιρίας που έχει συνδέσει το όνομα και την ιστορία της με χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας από επιλεγμένα ελληνικά φρούτα, βρίσκεται ήδη στον αέρα. Στόχος της νέας επικοινωνιακής εκστρατείας είναι να αναδείξει μέσα από μια έντονα χιουμοριστική ματιά τις παρεξηγήσεις που συμβαίνουν στο οικογενειακό τραπέζι για το τελευταίο ποτήρι χυμού.

 

Μετά το φυσικό χυμό πορτοκάλι 100% που αγαπήσαμε, ήρθε και ο φυσικός χυμός Πορτοκάλι, Μήλο, Καρότο 2 λίτρων με υπέροχη, γλυκιά γεύση. Τα πιο εκλεκτά φρούτα από τη Μακεδονία, τη Θεσσαλία, την Ήπειρο και την Πελοπόννησο, στύβονται μέσα σε 24 ώρες από τη συγκομιδή τους για να φτάσουν στο ποτήρι μας. Δεν περιέχει ζάχαρη ή συντηρητικά, όπως όλοι οι χυμοί ψυγείου Οικογένεια Χριστοδούλου και καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνη Α!

 

Κι επειδή η Οικογένεια Χριστοδούλου προβλέπει νέες παρεξηγήσεις, κυκλοφόρησε αυτούς τους δύο φυσικούς χυμούς 2 λίτρων και σε ατομική συσκευασία 250ml για να τους απολαμβάνουμε κάθε στιγμή.

 

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου