Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέες υπηρεσίες και συνεργασίες στο e-shop των My market

Το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα και υιοθετεί ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υπηρεσίες του και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις των παραγγελιών, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής χωρίς «εκπτώσεις» στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, μέσω της υπηρεσίας Click & Collect, ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να την παραλάβει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του, ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα.

Παράλληλα, έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων της κι έχοντας εντάξει νέους συναδέλφους στην ομάδα του e-shop, η εταιρεία συνεχίζει να εξυπηρετεί τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα, παραδίδοντας στον χώρο του πελάτη. Επιπλέον, υλοποιώντας συνεργασίες με τις εταιρείες Speedex και Uber, μειώνεται το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Τα My market συνεργάζονται ήδη πιλοτικά και με γνωστή online πλατφόρμα διανομής φαγητού, αξιοποιώντας τον στόλο της για παράδοση παραγγελιών μέσω του e-shop.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου