Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Viber: Τετραπλασιάστηκε ο όγκος κλήσεων εν μέσω πανδημίας

Αύξηση χρήσης σε όλες τις λειτουργίες της βλέπει η πλατφόρμα μηνυμάτων και κλήσεων Viber αυτή την περίοδο. Οι ομαδικές συνομιλίες αυξήθηκαν κατά 134%, ενώ ο αριθμός ομαδικών κλήσεων στις οποίες συμμετείχε ο μέσος χρήστης Viber αυξήθηκε κατά 370% τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Η μέσος όρος χρήσης των κοινοτήτων αυξήθηκε κατά 78%. Από το ξέσπασμα του COVID-19, ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 18%, ο αριθμός των νέων χρηστών που ανοίγουν λογαριασμό στην εφαρμογή καθημερινά αυξήθηκε κατά 25%, ο μέσος όρος διάρκειας κλήσης κατά 35%, ενώ στάλθηκαν κατά 75% περισσότερα βίντεο.

Η Rakuten Viber αύξησε τη χωρητικότητα βασικών της λειτουργιών καθώς και τον αριθμό των συμμετεχόντων σε ομαδικές, ηχητικές κλήσεις σε 20 από 5 άτομα ταυτόχρονα. Παράλληλα απέστειλε μήνυμα με συμβουλές ασφάλειας από τον ΠΟΥ σε εκατομμύρια ανθρώπους σε 22 γλώσσες και λάνσαρε το επίσημο bot του ΠΟΥ κατά των fake news σχετικά με τον κορωνοϊό. Η εφαρμογή παρουσίασε επίσης μια καινούργια καμπάνια με αυτοκόλλητα «stay home» για να διασκεδάσει τους χρήστες της αυτές τις δύσκολες εποχές.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου