Marketing

Από την Brand Value το package design για το «Κρητικό Μέλι»

H brand value ανέλαβε το σχεδιασμό συσκευασίας του παραδοσιακού προϊόντος «Κρητικό Μέλι» της επιχείρησης παραγωγής ελαιολάδου και κρητικών προϊόντων Pallada, στα πλαίσια της ανάπτυξής της με νέα προϊόντα διατροφής.

Για τη δημιουργία της συσκευασίας, κρίθηκε αναγκαία η αναφορά της γεωγραφικής προέλευσης του προϊόντος, καθώς και η δημιουργία μιας εικονογράφησης εμπνευσμένης από τη φροντίδα του μελισσοκόμου. Έτσι, επικοινωνείται οπτικά η ανώτερη ποιότητα του προϊόντος, από το στάδιο της παραγωγής μέχρι και την τυποποίηση.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version