Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

H χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Γερμανού από την Ogilvy

Ένα ανατρεπτικό και εντυπωσιακό show, τρεις από τους πλέον αγαπημένους κριτές της ελληνικής τηλεόρασης και αμέτρητα ΝΑΙ στα δώρα τεχνολογίας.

 

Ή αλλιώς, η χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, που δημιούργησε για λογαριασμό του η Ogilvy και ήρθε να ταράξει τα νερά της showbiz. Στα τηλεοπτικά σποτ της επικοινωνίας, συναντάμε τους Άγγελο Μπράτη, Λεωνίδα Κουτσόπουλο και Πάνο Μουζουράκη, σε έναν διαφορετικό ρόλο από αυτόν που τους έχουμε συνηθίσει, να κρίνουν τα δώρα τεχνολογίας με το μοναδικό τους στυλ και φυσικά να λένε και οι τρεις ΝΑΙ σε όλα.

 

Στόχος της καμπάνιας ήταν να αναδείξει τα δώρα τεχνολογίας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ ως την ιδανική επιλογή και όπως συμπεραίνουμε από τις ετυμηγορίες των κριτών, προφανώς τα κατάφερε. Τη σκηνοθεσία των ταινιών ανέλαβε ο Βασίλης Μπουραντάς, ενώ την παραγωγή έκανε η Foss Productions.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου