Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

4o Διεθνές Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association

Το 4ο Διεθνές Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association (IPBA) διοργανώνεται στο Βόλο από την Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης. Το marketing και την επικοινωνία του συνεδρίου έχει αναλάβει η Alpha Marketing.

Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του Branding Τόπου από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, τον επαγγελματικό τομέα καθώς και την τοπική και δημόσια διοίκηση για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από το ελκυστικό σημείο τομής του μάρκετινγκ, του τουρισμού, της οικονομικής ανάπτυξης, της διοργάνωσης γεγονότων, της διαχείρισης της κληρονομιάς, του χωρικού σχεδιασμού, της δημόσιας διπλωματίας, της αρχιτεκτονικής και της ανθρωπογεωγραφίας.

 

Οι εισηγήσεις ξεπερνούν τις 80 με συμμετοχές από υποψήφιους διδάκτορες και ακαδημαϊκούς, ερευνητές, επαγγελματίες, εκπροσώπους πόλεων του εξωτερικού και Ελληνικών Δήμων, φοιτητές και καλλιτέχνες. Το συνέδριο καλύπτει τις παρακάτω θεματικές ενότητες:

 

Branding χωρών, περιφερειών και πόλεων
Μάρκετινγκ & branding τουριστικών προορισμών
Ψηφιακή τεχνολογία, καινοτομία & branding τόπου
Πολιτιστική κληρονομιά & branding τόπου
Συμμετοχικός σχεδιασμός & branding τόπου
Εκτός από το κυρίως πρόγραμμα του συνεδρίου προγραμματίζονται και τρεις κεντρικές ομιλίες από τους παρακάτω διακεκριμένους ομιλητές:

 

Nicholas Cull, Καθηγητής στη Δημόσια Διπλωματία στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια, με τίτλο ομιλίας: Branding Τόπου και Δημόσια Διπλωματία: Το Παράδοξο της ‘Ασφάλειας στη Διαχείριση της Φήμης’ (Reputational Security)

 

Θωμάς Δοξιάδης, Αρχιτέκτονας – Επικεφαλής του γραφείου doxiadis+, με τίτλο ομιλίας: Το Branding των Τοπίων: Γη, Τόπος και Ταυτότητα

Roberto Vegnuti, Marketing – R&D Consultant – Cinque Terre Consorzio Turistico, με τίτλο ομιλίας: Cinque Terre, Ιταλία. Μια Περίπτωση Branding Τόπου: Από Ευκαιρία σε Απειλή για τον Τουρισμό

Επιπρόσθετα υπάρχουν ειδικές συνεδρίες για τους υποψήφιους διδάκτορες και για έργα καλλιτεχνών εμπνευσμένα από τη θεματολογία του συνεδρίου.

 

Προσκαλούμε όσους ενδιαφέρονται και ασχολούνται με τα ζητήματα του marketing και branding τόπου να συμμετέχουν στο μοναδικό ετήσιο γεγονός.

Περισσότερες πληροφορίες:

Facebook:

www.facebook.com/IPBApage/

https://www.facebook.com/events/2442801219125833/

Twitter:

www.twitter.com/IPBA_Conf

Ιστοσελίδα IPBA:

www.placebranding.org

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου