Marketing

Tα media του Lufthansa Group διεθνώς στη Μindshare

Στην Mindshare ανέθεσε τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning and buying η Lufthansa Group. Πρόκειται για εξέλιξη που προέκυψε μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec και στην ουσία σημαίνει την επέκταση και διεύρυνση της συνεργασίες των δυο εταιρειών.

 

Συγκεκριμένα η Mindshare από τις αρχές του 2020 θα έχει την ευθύνη του λογαριασμού media τόσο των Lufthansa και Swiss, που ήδη χειριζόταν, όσο και της Austrian Airlines, που αποτελεί νέα προσθήκη.

 

H Mindshare συνεργάζεται με το brand Lufthansa από το 2000 και το 2010 είχε διατηρήσει εκ νέου τον λογαριασμό μετά από spec. Όσον αφορά την Swiss International Air Lines,εντάχθηκε στο portfolio των πελατών της Mindshare το 2014, μετά την ολοκλήρωση σχετικού spec, που έτρεξε το 2013.

 

Σύμφωνα με την εταιρεία COMvergence, το Lufthansa Group επενδύει περίπου 135 εκατ. δολάρια ετησίως για σκοπούς marketing σε παγκόσμια βάση.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version