Marketing

Νέα καμπάνια στην Αυστραλία “Right to Know”

Οι εφημερίδες της Αυστραλίας έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους σε μία προσπάθεια να εκφράσουν την αντίθεσή τους στους νέους αυστηρούς νόμους περί απορρήτου στη χώρα.

 

Η εκστρατεία συντονισμένης δράσης, με τίτλο «Δικαίωμα να ξέρεις» (Right to Know), θα εκφραστεί με τη μορφή ανάλογων πρωτοσέλιδων στον Τύπο, θέλοντας να προβάλλει τις προσπάθειες της κυβέρνησης να «φιμώσει» όσους αντιδρούν στη δημοσίευση στοιχείων. Ήδη, έγινε μία… επιδρομή στο αρχηγείο του ABC στο Σίδνεϊ και ένας αιφνιδιασμός στο σπίτι ενός δημοσιογράφου του News Corp το καλοκαίρι.

 

Οι εντάσεις αυξάνονται στη χώρα μετά από σειρά δικαστικών υποθέσεων που αφορούν τη διαρροή κυβερνητικών μυστικών στον Τύπο, συμπεριλαμβανομένου του Richard Boyle, ο οποίος αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης 161 ετών επειδή αποκάλυψε ότι η Αυστραλιανή Φορολογική Υπηρεσία προχώρησε σε κατάχρηση των εξουσιών της. Στην καμπάνια συμμετέχουν οι εφημερίδες The Australian, The Sydney Morning Herald και η The Daily Telegraph.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version