Marketing

Νέα καμπάνια Ogilvy για την Anytime

Η Ogilvy υπογράφει τη νέα μεγάλη καμπάνια της Anytime που έρχεται ανανεωμένη με καινούριο brand identity να μας καλωσορίσει σε έναν νέο κόσμο, που ξεπερνάει τα γνωστά όρια της ασφάλισης, γεμάτο πρωτοποριακές υπηρεσίες που δημιουργήθηκαν με σκοπό να ζούμε κάθε στιγμή περισσότερα, ένα μήνυμα που αποτελεί και το νέο brand line.

Με μία αλληγορική ταινία βλέπουμε πώς μία στιγμή μας στο καινούργιο και ακόμα πιο εύχρηστο site της Αnytime, όπου κυριαρχεί το στοιχείο του διαλόγου, χωράει μέσα της όλες τις στιγμές μας, όλες τις διαδρομές, τα ταξίδια μας, όλον τον ενθουσιασμό μας και φυσικά όλη την ασφάλεια που θέλουμε να απολαμβάνουμε στη ζωή μας. Πάντα με την αξιοπιστία της Interamerican.

Eταιρεία Παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS
Σκηνοθέτης: Γιώργος Κανελλόπουλος

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version