Marketing

Παγκόσμιο spec από την GlaxoSmithKline

O φαρμακευτικός κολοσσός GlaxoSmithKline «τρέχει» spec για τον παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό, που αφορά τα συνταγογραφούμενα (RX) φάρμακα. Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Campaign, πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα specs δημιουργικού που έχει τρέξει το 2019, καθώς το ύψος του λογαριασμού υπολογίζεται πως αγγίζει τα 30 εκατομμύρια δολάρια.

Ο λογαριασμός φέρεται να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα φάρμακα για παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος και τα εμβόλια της GSK, που αποτελούν περίπου τα δύο τρίτα του συνολικού τζίρου της πολυεθνικής. Τη διαδικασία τη χειρίζεται εσωτερικά η GSK, με το τμήμα procurement να εκτιμάται πως έχει τον πρώτο λόγο.

Υπενθυμίζεται πως πριν από έναν περίπου χρόνο, η GSK ανέθεσε τον ύψους 1,7 δισ. δολαρίων λογαριασμό της media planning & buying στην Publicis Media.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version