Marketing

Amazon: Αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης για το 2020

Ο αναλυτής της εταιρείας ερευνών Forrester, Collin Colburn, αποκάλυψε ότι οι διαφημιστές θα δαπανούν πολύ περισσότερα χρήματα στην Amazon το 2020. Σε σημείο που πλέον η εταιρεία θα αποτελεί έναν «επικίνδυνο» αντίπαλο για τις Google και Facebook. Πώς εξηγείται αυτό; Ο Colburn επισήμανε ότι οι διαφημιστές που αγοράζουν διαφημίσεις της Amazon για την προώθηση των προϊόντων τους, αυξάνουν σταδιακά τις διαφημιστικές δαπάνες αναζήτησης.

 

Επίσης, η μελέτη επικεντρώνεται σε μία δήλωση του Διευθυντή Ψηφιακού Εμπορίου φαρμακευτικής εταιρείας, ο οποίος ανέφερε ότι «έχουμε δει στην Amazon, αλγοριθμικά να τοποθετούνται πρώτα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, κάτι που μας απασχόλησε αρκετά.  Έτσι, έπρεπε να επενδύσουμε περισσότερο στις διαφημίσεις στην Amazon για να αντισταθμίσουμε αυτόν τον κίνδυνο».

Τέλος, η Amazon έχει επεκτείνει την επιρροή της στα agencies, για τα οποία ο Colburn είπε ότι κατέχoυν τα κλειδιά για τους προϋπολογισμούς των διαφημίσεων.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version