Marketing

Δύο νέες διαφημιστικές δυνατότητες από το Facebook

Δύο νέες διαφημιστικές δυνατότητες δοκιμάζει το Facebook, βασισμένες στους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες αναζητούν και αγοράζουν προϊόντα σε Facebook και Instagram.

 

Το νέο in-app checkout feature για dynamic ads επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν το προϊόν που επιθυμούν από ένα dynamic ad, χωρίς να εγκαταλείπουν καθόλου την εφαρμογή.

 

Το δεύτερο εργαλείο αφορά το Instagram και επιτρέπει στους διαφημιζομένους να μετατρέπουν οργανικά shopping posts σε διαφημίσεις μέσω του Facebook Ads Manager

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version