Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

IAB Europe: Αύξηση κατά 13,9% του Digital

Η IAB Europe έδωσε στη δημοσιότητα την έρευνα 2018 AdEx Benchmark Report, την οποία διενεργεί για 13η συνεχόμενη χρονιά. Η έρευνα παρουσιάζει τη διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη, καλύπτοντας 28 αγορές και εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξή της.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, το πρώτο μισό του 2018 εμφανίστηκαν τάσεις επιβράδυνσης, λόγω της εισαγωγής του GDPR, όμως η τάση αυτή αντιστράφηκε γρήγορα, με την αγορά να καταγράφει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης που έφτασαν στο 13,9%. Πρόκειται για τους υψηλότερους ρυθμούς που έχουν καταγραφεί από το 2011.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας αφορά την ολοένα και αυξανόμενη διείσδυση των video, τα οποία οδηγούν την ανάπτυξη τα τελευταία πέντε χρόνια, εμφανίζοντας διψήφιους ρυθμούς και ξεπερνώντας όλα τα υπόλοιπα μέσα του display market και στις 28 χώρες. Όπως επισημαίνεται, το 2018, το video απέφερε το ένα τρίτο των εσόδων στην κατηγορία του digital display στην Ευρώπη, καθώς αναπτύχθηκε τρεις φορές περισσότερο από τις υπόλοιπες κατηγορίες. Το οut-stream video ενισχύθηκε κατά 44,7%, ενώ το in-stream κατά 19,7%. Η όλη κατηγορία του video αναπτύχθηκε κατά 30,9% στα 7,6 δισ. ευρώ, αντιστοιχώντας στο 33% του display market. Το search, το οποίο ενισχύθηκε κατά 12,5% το 2018, παραμένει η μεγαλύτερη κατηγορία online διαφήμισης, με την αξία της αγοράς να ανέρχεται σε 25 δισ. ευρώ.

Εντυπωσιακή είναι και η ανάπτυξη των social που έφτασε στο 33,7% μέσα σε ένα χρόνο και τώρα αντιστοιχεί στο 49% του display. Σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις στα κινητά αυξήθηκαν επίσης κατά 31,4% φτάνοντας στα 22,8 δισ. ευρώ, αντιστοιχώντας πλέον στο 41% της δαπάνης στο digital.

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου