Marketing

Στη Johannes Leonardo ο λογαριασμός της Gap

Το διαφημιστικό γραφείο Johannes Leonardo από τη Νέα Υόρκη επέλεξε η Gap ως βασικό συνεργάτη της στο κομμάτι του creative marketing. Σύμφωνα με πηγές, υπήρξε απευθείας ανάθεση, χωρίς να προκηρυχθεί spec. 

Οι συνομιλίες μεταξύ της διαφημιστικής και της Gap ξεκίνησαν την άνοιξη, λίγο μετά την ανάληψη της θέσης της CMO στην Gap από την Alegra O’Hare. Πριν από τη μετακίνησή της στην Gap, η O’Hare εργάστηκε για 12 χρόνια στην Adidas, όπου είχε την επίβλεψη των τμημάτων Styles και Originals. 

Στο πλαίσιο αυτό, η O’Hare είχε ξεκινήσει από το 2014 τη συνεργασία της με τη Johannes Leonardo, η οποία είχε αναλάβει τον διαφημιστικό λογαριασμό των παραπάνω brands. 

Η καμπάνια του νεοϋορκέζικου γραφείου με τον τίτλο «Original Is Never Finished» για τα Adidas Originals βραβεύτηκε στα Cannes Lions Grand Prix το 2017, ενώ την ίδια χρονιά, το Adweek ανακήρυξε την O’Hare «Brand Genius».

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version