Marketing

Rebranding για τα προϊόντα της Energizer

H Energizer προχώρησε στο rebranding των προϊόντων της, το οποίο περιλαμβάνει τις συσκευασίες, το λογότυπο, τις διαφημίσεις της, αλλά και τη μασκότ της, τον Mr Energizer.

Η νέα, ανανεωμένη εικόνα της Energizer παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στη Σιγκαπούρη, ενώ είναι η πρώτη αλλαγή στο κομμάτι αυτό που η εταιρεία πραγματοποιεί από το 2008.

«Χρειαστήκαμε τρία χρόνια για να αναπτύξουμε τη νέα μας ταυτότητα, μιλώντας με τους καταναλωτές και αναλύοντας τις προτιμήσεις τους, για να δημιουργήσουμε μια εικόνα που να είναι ταυτόχρονα δυνατή και διασκεδαστική», δήλωσε η Lori Shambro, αντιπρόεδρος global marketing της Energizer. 

Τα νέα εικαστικά δίνουν μια σύγχρονη και φρέσκια εικόνα, ενώ χρησιμοποιήθηκαν νέα πιο ζωηρά χρώματα. 

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version