Marketing

Ogilvy: Νέα καμπάνια για τον Nescafé Frappé

Στην Ελλάδα το καλοκαίρι δεν είναι απλώς μια εποχή. Είναι τρόπος ζωής. Είναι διασκέδαση μέχρι το πρωί, βραδινά μπάνια, ταράτσες με θέα τα αστέρια και βόλτες μέχρι το ξημέρωμα.  Πώς όμως χωράνε όλα αυτά μέσα στις υποχρεώσεις της επόμενης μέρας;

Την απάντηση δίνει η νέα διαφημιστική ταινία της Ogilvy για τον Nescafé, που μας καλεί να ζήσουμε ακόμα περισσότερο καλοκαίρι. Γιατί την επόμενη μέρα, την αναλαμβάνει εκείνος. Κανείς δε θα μπορεί να καταλάβει πώς περάσαμε το προηγούμενο βράδυ, εκτός από τον ίδιο τον Nescafé Frappé που θα είναι εκεί το επόμενο πρωί για να ξεκινήσει τον κόσμο μαζί μας. 

Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η εταιρεία Τοpcut Modiano με σκηνοθέτη τον Nikola Lezaic.

https://www.youtube.com/watch?v=utVg5nksUdc

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version