Marketing

Ogilvy-ΙΚΕΑ: YouTube Performance καμπάνια

Η Ogilvy καινοτομεί με μία ανατρεπτική ιδέα, χρησιμοποιώντας το YouTube για Dynamic Remarketing καμπάνια μέσω Shopping Ads, για πρώτη φορά στην Ελλάδα. 

Το video που δημιουργήθηκε, κατάφερε να αποσπάσει την προσοχή του θεατή με την… απόλυτη απουσία εικόνας, ανατρέποντας έτσι τη λογική του μέσου, που παραδοσιακά κεντρίζει το ενδιαφέρον του χρήστη μέσα από το πλούσιο περιεχόμενό του. 

Ο χρήστης ακούει μόνο μια ψιθυριστή φωνή που τον προτρέπει, με αινιγματικό τρόπο, να εντοπίσει τα προϊόντα ΙΚΕΑ που βρίσκονται δίπλα στον YouTube player, τα οποία έχει δει προηγουμένως στο ikea.gr. 

Η μονοσήμαντη και εναλλακτική προσέγγιση του μέσου οδήγησε σε εντυπωσιακά αποτελέσματα, με το Return On Ad Spend να αγγίζει το 1.000%. Δείτε το βίντεο εδώ.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version