Marketing

Unilever: Αύξησε 300 εκατ. τη διαφημιστική της δαπάνη

Unilever, χάρη στις κινήσεις βελτίωσης της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων και στη μείωση εξόδων που πέτυχε μεταφέροντας in house και συγκεκριμένα στα units U-Studio and U-Entertainment hubs μια σειρά επιχειρησιακών λειτουργιών που έχουν να κάνουν με το marketing, κατόρθωσε την τελευταία διετία να προσθέσει το ποσό των 300 εκατ. ευρώ στη διαφημιστική της προβολή. 

Τα χρήματα αυτά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Alan Jope, επενδύθηκαν στα media και σε “point-of-sale” δράσεις.

Ένα σημαντικό κομμάτι των χρημάτων που εξοικονομήθηκαν προήλθε από τις περικοπές στον αριθμό των διαφημιστικών που συνεργάζονται με τον όμιλο, ο οποίος διαχειρίζεται πλέον εσωτερικά το κομμάτι του digital.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version