Marketing

Στο 25% το μερίδιο του digital advertising

Νέες εκτιμήσεις, που δημοσιεύει το drum.com, τοποθετούν το μερίδιο του digital στο 25% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης. Πρόκειται για ποσοστό πολύ μικρότερο από το 50% που είχε αρχικά προβλεφθεί και έχει προκαλέσει προβληματισμό.

Τα στοιχεία αυτά τα οποία επεξεργάστηκε ο Brian Nowak, ο οποίος είναι αναλυτής της Morgan Stanley, υπογραμμίζουν τη διαφορά ανάμεσα στις προβλέψεις και την πραγματικότητα. Ο λόγος που οι αριθμοί έπεσαν τόσο έξω από τις αρχικές εκτιμήσεις, σύμφωνα με τον Nowak, έχουν να κάνουν με πολλούς παράγοντες, ενώ όλοι δείχνουν να ενισχύουν την ηγετική θέση που κατέχουν στο κομμάτι του digital το Facebook και η Google, δύο πλατφόρμες που απορροφούν τη μερίδα του λέοντος. Μεταξύ αυτού του διπόλου υπολογίζεται πως κατευθύνεται το 80% της διαδικτυακής διαφημιστικής ανάπτυξης, αφήνοντας πολύ λίγα στον ανταγωνισμό.

Υπάρχουν, όμως, και παίκτες όπως η Amazon και η Snap, που διεκδικούν το δικό τους μερίδιο από τη διαφημιστική πίτα. Και αν η περίπτωση της Amazon είναι γνωστή, αναφοράς χρήζει η Snap, που επωφελήθηκε από την εισαγωγή των διαφημίσεων που βρίσκονται μέσα στις εφαρμογές που ενσωματώνει
και οι οποίες βοήθησαν την πλατφόρμα που έχει 186 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες να είναι εξαιρετικά επικερδής.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version