Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Ogilvy: Οnline καμπάνια για τον Nescafé Frappé

O καιρός στην Ελλάδα είναι πια εντελώς απρόβλεπτος. Οι βροχές ξεκινούν από εκεί που δεν το περιμένεις. Ο καιρός γίνεται το μόνιμο θέμα γκρίνιας στα social media και όλος ο κόσμος παραπονιέται στην παραμικρή σταγόνα βροχής που χαλάει το ηλιόλουστο ελληνικό τοπίο.

Σε συνέχεια της διαφημιστικής ταινίας που προτρέπει το κοινό να ζήσει περισσότερο καλοκαίρι, ο στιγμιαίος καφές Nescafé Frappé με την βοήθεια της Ogilvy θα προσπαθήσει να μετατρέψει την κακοκαιρία και τα παράπονα γι’ αυτή σε ευκαιρία για περισσότερες διακοπές.

Στην σελίδα της ενέργειας www.nescafe.gr/moresummer, το κοινό μπορεί να «προβλέψει» τις μέρες του Ιουνίου και του Ιουλίου που πιστεύει ότι θα βρέξει. Οι συμμετέχοντες που θα πέσουν μέσα στην πρόβλεψή τους θα μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν διακοπές τον Σεπτέμβρη και να πάρουν πίσω το καλοκαίρι που έχασαν.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου