Jamie Oliver: Με ποιες αλλαγές στη διατροφή του έχασε 12 κιλά;

Jamie Oliver

Όταν κάποιος βρίσκεται συνέχεια στις κουζίνες και δοκιμάζει συνταγές, είναι ενδεχομένως λογικό να πάρει κάποια κιλά, που δύσκολα θα φύγουν. Κι όμως, η αλλαγή κακών διατροφικών συνηθειών μπορεί να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Έτσι συνέβη και με τον διάσημο σεφ Jamie Oliver, όταν είδε τους αριθμούς της ζυγαριάς του να ανεβαίνουν επικίνδυνα.

Ποιο είναι το μυστικό που μοιράστηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του; Αποφάσισε να μειώσει την εβδομαδιαία πρόσληψη κρέατος και να εμπλουτίσει το διαιτολόγιό του με άλλες τροφές, πλούσιες σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά. Όπως ο ίδιος ανέφερε, έχασε 12 κιλά, χωρίς να πεινάσει καθόλου ενώ αντιθέτως έτρωγε μεγάλες ποσότητες φαγητού.

Δείτε αναλυτικά τι αλλαγές έκανε στη διατροφή του ο σεφ.

Λαχανικά
Όχι μόνο αύξησε τις ποσότητες των λαχανικών στα γεύματά του -μειώνοντας την πρόσληψη ζωικών προϊόντων- αλλά εισήγαγε και στο πρόγραμμά του τροφές, πλούσιες σε βιταμίνες που δεν καταναλώνονται εύκολα από το ευρύ κοινό. Άρχισε να τρώει για παράδειγμα φύκια, που είναι ένα από τα πιο θρεπτικά λαχανικά.

Ξηροί καρποί για σνακ
Εβαλε τους ξηρούς καρπούς στο παιχνίδι! Μικρή ποσότητα αμυγδάλων, καρυδιών, κάσιους, φουντουκιών για παράδειγμα, έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά και βοηθούν και στο αδυνάτισμα. Παράλληλα, κάνουν καλό και στην καρδιά, ενώ ο ίδιος τα δίνει και στα παιδιά του. Προσοχή όμως: οι ξηροί καρποί πρέπει να καταναλώνονται με φειδώ γιατί παχαίνουν.

Περιορισμός των αλκοολούχων ποτών 
Το αλκοόλ βλάπτει ποικιλοτρόπως την υγεία, ενώ προσθέτει και κιλά στη ζυγαριά μας. Ο Jamie Oliver δεν σταμάτησε εντελώς να πίνει. Άφησε το ποτό ως την… αμαρτία του Σαββατοκύριακου.