Συμβουλές για ασκήσεις κοιλιακών χωρίς να τραυματίσεις την μέση σου

Κοιλιακοί, Συμβουλές για ασκήσεις κοιλιακών χωρίς να τραυματίσεις την μέση σου

Το καλοκαίρι πλησιάζει και ποιος δεν ονειρεύεται εντυπωσιακούς και γραμμωμένους κοιλιακούς; Ωστόσο οι έντονες ασκήσεις μπορεί να μην βοηθάνε την μέση και τον αυχένα σου.

Εάν κάποιος δεν αισθάνεται το κάψιμο στους μυς της κοιλιάς τότε σίγουρα εκτελεί λάθος τις ασκήσεις. Μία άλλη πιθανότητα είναι ο πυρήνας σου να είναι αδύναμος ή να έχεις υπερβολικό στρες.

Για να αποφύγεις τον πόνο στην μέση και τον αυχένα θα πρέπει να διατηρείς μία καλή στάση του σώματος και να αναπτύσσεις την δύναμη του πυρήνα. Πιο συγκριμένα μπορείς να κάνεις συχνά διατάσεις που βοηθούν το σώμα να ξεκουραστεί. Επιπλέον μπορεί να χρειάζεται να χάσεις κιλά αφού το υπερβολικό βάρος επηρεάζει αρνητικά την πίεση που ασκείται στην πλάτη.

Παράλληλα θα πρέπει να ξεκουράζεσαι σωστά και να κοιμάσαι τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ. Όταν σηκώνεις βάρος θα ήταν καλό να χρησιμοποιείς τη δύναμη από τα πόδια σου και όχι από την πλάτη σου. Τέλος είναι πολύ σημαντικό να δυναμώσεις τους μύες στον πυρήνα σου.