Η μάχη της πρωινής τηλεθέασης αποδείχθηκε σκληρή και πολυμέτωπη, με lifestyle εκπομπές και ενημερωτικές να εναλλάσσονται στις πρώτες θέσεις.
Η «Super Κατερίνα» του Alpha ήταν για ακόμη μία φορά η μεγάλη νικήτρια στο δυναμικό κοινό, καταγράφοντας 13,4%, ενώ στο σύνολο κινήθηκε στο 12,2%, κρατώντας την πρωτιά ανάμεσα στα ψυχαγωγικά formats.
Το «Breakfast @ Star» ακολούθησε με 12,6% στο δυναμικό αλλά πιο συγκρατημένα στο σύνολο, δείχνοντας πως διατηρεί μια σταθερή πυρήνα νεανικού κοινού, αλλά δυσκολεύεται να διευρύνει την απήχησή του.
ΣΚΑΪ δυνατός στην ενημέρωση – MEGA και ANT1 παλεύουν για τη μέση γραμμή
Στο ενημερωτικό πεδίο, οι «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ είχαν εντυπωσιακή επίδοση στο σύνολο, ξεπερνώντας με άνεση τον ανταγωνισμό, παρότι στο δυναμικό περιορίστηκαν. Το «Live You» του ίδιου σταθμού κινήθηκε σε 6,1% δυναμικό και 13,1% σύνολο, διατηρώντας το ενημερωτικό κοινό σε υψηλά επίπεδα.
Το «Buongiorno» του MEGA συνέχισε τη σταθερή του πορεία, διατηρώντας έναν ισορροπημένο πυρήνα τηλεθεατών, ενώ το «Πρωινό» του ANT1 κινήθηκε οριακά κάτω από το 10% στο δυναμικό και 10,8% στο σύνολο – επιδόσεις που φανερώνουν ότι η εκπομπή αναζητά ακόμη ξεκάθαρη ταυτότητα στο νέο ανταγωνιστικό τοπίο.
Στις ουρές της κατάταξης βρίσκονται το «Πρωίαν Σε Είδον» της ΕΡΤ1, το «10 Παντού» του OPEN και το «Newsroom» της ERTnews, χωρίς ιδιαίτερες μεταβολές.
Lifestyle vs Ενημέρωση – Μια μάχη δύο ταχυτήτων
Η «Super Κατερίνα» κρατά την πρωτιά στο δυναμικό κοινό, το Star κερδίζει μερίδιο στους νεότερους, ενώ ο ΣΚΑΪ κάνει τη διαφορά σε συνολικό κοινό χάρη στη δύναμη της ενημέρωσης.
MEGA και ANT1 βρίσκονται στη μέση, με σταθερή αλλά όχι εκρηκτική πορεία. Η πρωινή ζώνη δείχνει πλέον ξεκάθαρα δύο ταχύτητες: lifestyle formats που κυριαρχούν στους νέους και ενημερωτικά που «σαρώνουν» στα μεγαλύτερα κοινά.