Η τηλεοπτική Δευτέρα ξεκίνησε με γνώριμες εικόνες και αγαπημένες παρουσίες στις μικρές οθόνες. Στην early morning ζώνη, η πρωτιά κρίθηκε κυριολεκτικά στις λεπτομέρειες. Το «Happy Day» στον Alpha βρέθηκε στην κορυφή του δυναμικού κοινού, συνεχίζοντας την παράδοση που το θέλει να ανοίγει με ενέργεια την ημέρα.
Πολύ κοντά του, η «Κοινωνία Ώρα Mega» κράτησε γερά, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της σχέση εμπιστοσύνης με τους πρωινούς τηλεθεατές. Στην τρίτη θέση, η εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ σημείωσε 10,9%, ενώ το «Καλημέρα Ελλάδα» και η «Ώρα Ελλάδος» κινήθηκαν σε μονοψήφια ποσοστά.
Τηλεθέαση: Οι πρωινές παρέες που έγιναν “συνήθεια”
Μετά τις 9 το πρωί, οι τηλεθεατές στράφηκαν στις πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές, εκεί όπου παραδοσιακά «γράφονται» οι μεγαλύτερες τηλεοπτικές συνήθειες. Το «Πρωινό» του ANT1 κράτησε την κορυφή στο δυναμικό κοινό, συνεχίζοντας να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους πρωινούς τηλεθεατές που αναζητούν ενημέρωση και ανάλαφρη διάθεση. Η «Super Κατερίνα» του Alpha διατήρησε τη δεύτερη θέση με 13,5%, ενώ το «Buongiorno» στο Mega ακολούθησε σταθερά με 12,3%, έχοντας ήδη διαμορφώσει δικό του σταθερό κοινό. Αντίθετα, τα «Breakfast @ Star» και το «10 Παντού» του Open κινήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα, με μονοψήφια νούμερα.
Η πρωινή ζώνη της Δευτέρας 6/10 απέδειξε για ακόμη μία φορά πως οι σχέσεις τηλεθεατών και εκπομπών χτίζονται με τον χρόνο. Οι τηλεθεατές επέλεξαν τα πρόσωπα που τους συντροφεύουν σταθερά κάθε πρωί, δημιουργώντας ένα τηλεοπτικό «ραντεβού» που δύσκολα αλλάζει. Η μάχη για τη δεύτερη θέση παραμένει ανοιχτή, ενώ οι πρωτιές δείχνουν πως το κοινό αναζητά οικειότητα, σταθερότητα και θετική ενέργεια στο ξεκίνημα της ημέρας του.