Σταθερά πρώτο στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού ήταν «Το Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα, και τον Φεβρουάριο.
Η εκπομπή του ΑΝΤ1 ήταν για άλλο ένα μήνα πρώτη στη ζώνη προβολής της στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,8%, ενώ στο γενικό σύνολο σημείωσε 15,9%.
Τα ενδιαφέροντα θέματα, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ της εκπομπής, καθώς και οι συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα, προσέλκυσαν τόσο τις γυναίκες, όσο και τους άνδρες, με την τηλεθέαση να «αγγίζει» σε επιμέρους ανδρικό το 28,8%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό να φτάνει το 18,5%.
«Το Πρωινό» έκανε γι’ άλλη μια φορά τη διαφορά στην πρωινή ενημέρωση και ψυχαγωγία, συνεχίζοντας μια επιτυχημένη πορεία που μετράει επαναλαμβανόμενες πρωτιές.
Ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση ήταν και τον Φεβρουάριο η πιο δυνατή ομάδα της ελληνικής τηλεόρασης, αφού «Ράδιο Αρβύλα» και «Boomers» κυριάρχησαν για άλλον έναν μήνα στην κούρσα της τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η παρέα της Θεσσαλονίκης κυριάρχησε και τον Φεβρουάριο στη ζώνη προβολής της τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 18,6%, αφήνοντας πίσω το 2ο κανάλι κατά 2,7 μονάδες, όσο και στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 18,7% και 2,9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, ενώ είχαν μαζί τους κατά μέσο όρο 1.680.796 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1’.
Οι «Ράδιο Αρβύλα» και οι «Boomers», με σύμμαχό τους την αγάπη του κόσμου, θα συνεχίσουν να καταγράφουν, να παρατηρούν και να καυτηριάζουν όλα τα σοβαρά της καθημερινότητάς μας, τοποθετώντας, όπως πάντα, τη σάτιρα στην κορυφή της ψυχαγωγίας.
Το «The 2Night Show» με τον μοναδικό Γρηγόρη Αρναούτογλου, με τους ξεχωριστούς καλεσμένους και τις ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις, ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του και τον Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η εκπομπή τερμάτισε πρώτη τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,0 % και 3,1 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, όσο και στο γενικό σύνολο με 17,2% και διαφορά 6,2 μονάδες από το δεύτερο κανάλι.
Στην πρώτη θέση ήταν και τον Φεβρουάριο το «Rouk Zouk», το οποίο για άλλη μια χρονιά κάνει την απόλαυση… καθημερινή υπόθεση, διά χειρός Ζέτας Μακρυπούλια.
Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 για τον μήνα Φεβρουάριο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 13,8%. Τα ανανεωμένα παιχνίδια, τις επικές ατάκες και τις ξεχωριστές παρέες που φιλοξένησε το «Rouk Zouk», τα απόλαυσαν όλοι! Αξίζει να σημειωθεί πως, οι υψηλότερες επιδόσεις του τηλεπαιχνιδιού ήταν στους άνδρες ηλικίας 25-34 με 22,1%, ενώ το τηλεπαιχνίδι σκόραρε 19,3% στις γυναίκες ηλικίας 25-34.
To «Rouk Zouk», για 8η χρονιά, αποδεικνύεται πως αποτελεί μια απολαυστική εμπειρία για μικρούς και μεγάλους!
Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης τον Φεβρουάριο, καθώς ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,5%. Άνδρες και γυναίκες τέσταραν τις γνώσεις τους στο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος», καθώς το τηλεπαιχνίδι γνώσεων του ΑΝΤ1 παρακολούθησαν τον Φεβρουάριο κατά μέσο όρο 1.390.699 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους ανδρικό κοινό σκόραρε μέχρι και 19,0% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό άγγιξε το 20,5%.
Και τις Κυριακές του Φεβρουαρίου, όμως, τα special επεισόδια του αγαπημένου τηλεπαιχνιδιού χάρισαν στους τηλεθεατές συναρπαστικές στιγμές και κέρδισαν τη μάχη της τηλεθέασης. Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;»_Sunday Edition ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 12,5% αλλά και στο σύνολο κοινού με ποσοστό 18,9% ενώ το παρακολούθησαν 1.987.604 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1΄.
To «Πρόσωπο με Πρόσωπο» και ο Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος έχει ταυτίσει το όνομά του με την έγκυρη ενημέρωση, ήταν στην πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης για τον Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η εκπομπή κατέγραψε μέσο όρο 16,1% στο δυναμικό κοινό 18-54, αφήνοντας πίσω το δεύτερο κανάλι κατά 6 μονάδες, ενώ στο σύνολο του κοινού σημείωσε μέσο όρο 18,9% και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 8,3 μονάδες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τηλεθέαση της εκπομπής έφτασε μέχρι 25,3% σε επιμέρους γυναικείο κοινό, ενώ τα ποσοστά στο ανδρικό κοινό άγγιξαν το 21,2%.
Η εκπομπή «Πρόσωπο με Πρόσωπο» θα συνεχίσει να είναι στην πρώτη γραμμή, φιλοξενώντας πρόσωπα της ειδησεογραφίας, από την Πολιτική, την Οικονομία και την Κοινωνία, συζητήσεις και πολιτικές αντιπαραθέσεις, που έχουν ως στόχο την παρουσίαση της σφαιρικής εικόνας της επικαιρότητας.
