Κύµα αποχωρήσεων από τον όµιλο Σαββίδη

«Χαμηλό βαρομετρικό» και κατήφεια καταγράφονται το τελευταίο (χρονικό) διάστημα στον μιντιακό όμιλο του Ιβάν Σαββίδη. Η έλλειψη στρατηγικής σε συνδυασμό με την εξαφάνιση του μεγαλομετόχου και τις πληροφορίες που τον θέλουν απρόθυμο να επενδύσει φρέσκο χρήμα σε Open, ethnos.gr και isotimia. gr έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό κλίμα ηττοπάθειας, που αργά
ή γρήγορα θα οδηγήσει στην περαιτέρω απαξίωση του πάλαι ποτέ φιλόδοξου ομίλου.

 

Η κατάσταση στον τηλεοπτικό σταθμό Open είναι ενδεικτική του γενικότερου κλίματος, με τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο να έχει πετύχει τον στόχο του να μείνει μόνος, αλλά όχι και κυρίαρχος στο κανάλι. Τα μηνύματα που φτάνουν από το εξωτικό Ροστόφ (σ.σ.: εκεί βρίσκεται ο Ιβάν εδώ και έναν χρόνο) αποθαρρύνουν και τους τελευταίους που ήλπιζαν σε κάτι καλύτερο. Πλέον,
το μήνυμα που έχει περάσει σε οριζόντιο επίπεδο θέλει τον Σαββίδη να «κουρεύει» στο μισό τις δαπάνες για την αγορά τηλεοπτικού προγράμματος. Ως φήμη στους διαδρόμους κυκλοφορεί ότι η εντολή – κατεύθυνση που έχει δοθεί από τον στενό συνεργάτη του Ιβάν, Αρτούρ Νταβιντιάν, είναι να ξοδευτούν το πολύ 15 εκατ. ευρώ.

 

Αν ισχύει αυτό, τότε τα όνειρα (δεν μιλάμε για τα σχέδια) του Χρήστου Παναγιωτόπουλου μετατρέπονται σε κανονικούς εφιάλτες. Η κατάσταση της ηττοπάθειας είναι γενικότερη στον όμιλο των Μέσων Σαββίδη, με εξαίρεση το πολυέξοδο SDNA, όπου πλέον δεν υπάρχει κανένας λόγος να χάνονται τόσο πολλά χρήματα σε ένα site που έχει ως μοναδική αποστολή να βρίζει τον Ολυμπιακό
και τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Με εξαίρεση το SDNA, σε ethnos.gr και isotimia.gr επικρατούν εικόνες απόλυτης διάλυσης. Και τα δύο sites έμειναν ακέφαλα, αφού από το μεν ethnos.gr παραιτήθηκε για τα πάει στο reader του Οντόνι ο διευθυντής του Μέσου, Aρης Λαούδης, από το  δε isotimia.gr έχει αποχωρήσει εδώ και μέρες ο επικεφαλής του, Λευτέρης Μπιντέλας, ο οποίος ανέλαβε τη διεύθυνση του kathimerini.gr.

 

Και στα δύο sites του Σαββίδη κυριαρχούν τάσεις φυγής, με τους περισσότερους να αναζητούν την… τύχη τους σε Μέσα του ανταγωνισμού.