Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media Insider

Warc: Πτώση 8,1% φέτος για την παγκόσμια δαπάνη

Kάμψη της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 8,1% με τις απώλειες να ανέρχονται σε 49,6 δισ. δολάρια προβλέπει το Warc για φέτος.
Αξίζει να σημειωθεί πως η φετινή μείωση των διαφημιστικών εσόδων εκτιμάται πως θα είναι μικρότερη από εκείνη που καταγράφηκε το 2009, όταν η διαφημιστική αγορά υποχώρησε κατά 12,7% (-60,5 δισ. δολάρια). Σύμφωνα με το Warc, αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων οι φετινές προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, τα καλύτερα των αναμενομένων αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και η μεγαλύτερη εδραίωση του online τομέα, ειδικά όσον αφορά το e-commerce.
Mείωση δαπάνης προβλέπεται για όλους τους προϊοντικούς τομείς, με τη σημαντικότερη κάμψη να αναμένεται στις εξής κατηγορίες: Ταξίδια & Τουρισμός (-31.2%), Ψυχαγωγία & Διασκέδαση (-28.7%), Οικονομικές Υπηρεσίες (-18.2%), Λιανεμπόριο. (-15.2%) και Αυτοκινητοβιομηχανία (-11.4%).
Η πτώση αναμένεται να είναι πολύ μεγαλύτερη στα παραδοσιακά media. Υπολογίζεται πως θα κυμανθεί στο 16,3% (51,4 δισ. δολάρια) με απώλειες να καταγράφονται σε κινηματογραφική διαφήμιση (-31,6%), OOH (-21,7%), print (-20.1%), ραδιόφωνο (-16,2%) και τηλεόραση (-13,8%).
Αντιθέτως, για τη διαδικτυακή διαφήμιση αναμένεται οριακή άνοδος φέτος (+0,6%) σε παγκόσμιο επίπεδο. Social media (+9,8%), online video (+5,0%) και search (+0,9%) υπολογίζονται πως θα καταγρά-ψουν σημαντική άνοδο.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Warc προβλέπει ανάκαμψη 4,9% το 2021 για την παγκόσμια δαπάνη. Εάν αυτή η πρόβλεψη επιβεβαιωθεί, η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα έχει χάσει περίπου 21,9 δισ. δολάρια σε σχέση με το 2019.

Προκειμένου να καλυφθούν πλήρως οι απώλειες, θα πρέπει η διαφημιστική επένδυση να αυξηθεί κατά 3,7% % το 2022.

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου