Piazza media…Η H+K Strategies συνεργάτης επικοινωνίας της NTT Data

Η «Καλλιμάνης», με γνώση για την κατηγορία των ψαριών και των θαλασσινών από το 1956, ένωσε τις δυνάμεις της με τη Soho Square, με αφορμή την περίοδο της Σαρακοστής, δημιουργώντας ένα νέο τηλεοπτικό σποτ για τα νηστίσιμα προϊόντα «Καλλιμάνης».

Η Lidl Ελλάς βρίσκεται για ακόμα μία χρονιά ανάμεσα στις Sustainable Companies και στις The Most Sustainable Companies in Greece για το 2022. Ο εξειδικευμένος οργανισμός σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης QualityNet
Foundation παρουσίασε τις ετήσιες επιχειρηματικές επιδόσεις στη βιώσιμη ανάπτυξη και οι επιχειρήσεις που αξιολογήθηκαν επιτυχώς αποτελούν μέρος του The Sustainable Companies Network, όπου η Lidl Ελλάς κατάφερε να διακριθεί σε δύο επίπεδα.

Η NTT Data, η 6η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών πληροφορικής στον κόσμο, επέλεξε την H+K Strategies ως στρατηγικό συνεργάτη επικοινωνίας έπειτα από έρευνα της αγοράς δημοσίων σχέσεων στην Ελλάδα και μέσω μιας διαδικασίας αξιολόγησης προτάσεων.

Η εταιρεία υψηλής τεχνολογίας, η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη λογισμικού διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, έχει δημιουργήσει από το 2017 στην πόλη των Ιωαννίνων την P&I Hellas, στην οποία και επενδύει δυναμικά τα τελευταία 5 χρόνια, δημιουργώντας περισσότερες από 200 θέσεις εργασίας.

Το ERTFLIX, σβήνοντας δύο κεράκια στην τούρτα του, προσφέρει τα καλύτερα δώρα για τις ημέρες του Πάσχα στους τηλεθεατές. Τρεις νέες ξένες σειρές και είκοσι πέντε αγαπημένες ταινίες έρχονται στην πλατφόρμα της κρατικής τηλεόρασης.