Piazza media…Σε συζητήσεις με Star και Open ο Γιώργος Μαυρίδης

Το Cinobo μόλις συμπλήρωσε δύο χρόνια λειτουργίας με πάνω από 2,25 εκατ. ώρες παρακολούθησης ταινιών. «Τo Cinobo βρέθηκε ένα βήμα πιο κοντά στην εκπλήρωση του οράματός του, να παρέχει στους θεατές όλης της επικράτειας πραγματική πρόσβαση στον κινηματογραφικό πλούτο που υπάρχει διαθέσιμος παγκοσμίως, αφού οι 2,25 εκατ. ώρες streaming των πρώτων δύο ετών έχουν έρθει από 650 διαφορετικές πόλεις και χωριά της Ελλάδας και της Κύπρου», αναφέρει μεταξύ άλλων σχετική ανακοίνωση της πλατφόρμας.

Το CNN Greece παρουσιάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα στα δύο χρόνια πανδημίας COVID-19 στην Ελλάδα μέσα από το «Data Project». Καταγράφοντας το αποτύπωμα των αλλαγών που επήλθαν στην ελληνική κοινωνία, δίνει τον λόγο στους πολίτες και εξετάζει πώς ο κορονοϊός επηρέασε τις ζωές τους.

Στον αέρα βρίσκεται το ανανεωμένο website της Calda Energy, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Digital Wise.

Συνεχίζει να ψάχνεται ο Νίκος Κοκλώνης για περαιτέρω εμπλοκή στον χώρο των εντύπων, πέραν του περιοδικού «OK!».

Η Magiq Doorz και η Bezier, στην παραγωγή, δημιούργησαν την καμπάνια λανσαρίσματος για τα νέα Hatziyiannakis Choco Bits Mix’d. Η ταινία, δημιουργημένη εξ ολοκλήρου με CGI, χρήση custom 3D scans υλικών, 3D ροών σοκολάτας και ατμοσφαιρικού φωτισμού, ποντάρει στον ρεαλισμό και στην αισθητική της.

Σε συζητήσεις τόσο με το Star όσο και με το Open φέρεται να βρίσκεται ο Γιώργος Μαυρίδης