Η χαµένη (πλέον) γοητεία της Nova-Ο ΟΤΕ συνεχίζει επιθετική πολιτική στην συνδρομητική

Σε εξαιρετικά δυσχερή θέση, παρά την επικοινωνιακή καταιγίδα και τα υπόλοιπα μεγαλεπήβολα σχέδια που ανακοινώνουν τα στελέχη της Nova, βρίσκεται η εταιρεία, που μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας έχει χάσει, εκτός από τους συνδρομητές, το μεγάλο asset του ποδοσφαίρου και την εμπιστοσύνη των συνδρομητών. Η προσπάθεια της νεκρανάστασης από τον εν Ελλάδι μάνατζερ, Νίκο Σταθόπουλο, όχι μόνο δεν έχει φέρει αποτελέσματα, αλλά, σύμφωνα με τους γνωρίζοντες τους αριθμούς, προκαλεί ανατριχίλα και προβληματισμό σε όσους πήραν την απόφαση να
επενδύσουν στο συγκεκριμένο προϊόν.

Το βασικό πρόβλημα, που πλέον φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού, έχει να κάνει με την αδυναμία των (νέων) ιδιοκτητών αλλά και στελεχών να αντιληφθούν τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου μαγαζιού. Αυτό έχει ως συνέπεια να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο η «μαύρη τρύπα» της εταιρείας, ενώ κανείς δεν έχει καταλάβει πού πραγματικά θέλουν να οδηγήσουν την επιχείρηση.

Με δεδομένο ότι η Nova ήταν ένα μαγαζί με ελληνοκεντρική κατεύθυνση, όλα όσα γίνονται το τελευταίο χρονικό διάστημα έρχονται να αποδυναμώσουν τη θέση που κατέκτησε στην αγορά. Και αυτό δεν είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κανείς, αρκεί από τη μία να γνωρίζει τους αριθμούς (σε όλα τα επίπεδα) και από την άλλη να παρακολουθεί τη δυναμική της συνδρομητικής τηλεόρασης του ΟΤΕ, που καταγράφει ολοένα και πιο έντονη παρουσία.

Μάλιστα, ο Μιχάλης Τσαμάζ, βλέποντας τα προβλήματα της Nova, έλαβε την απόφαση να κινηθεί πιο επιθετικά και σε όλα τα προνομιακά (μέχρι πρότινος) πεδία του ανταγωνιστή του. Και μπορεί σε αυτή τη φάση να μην έχει γίνει αντιληπτό το σχέδιο του επικεφαλής του ΟΤΕ, ωστόσο όσοι έχουν εικόνα για τα μελλούμενα κάνουν λόγο για ματς με έναν παίκτη.

Μάλιστα, θεωρούν ότι, αν η Nova επιχειρήσει να κοντραριστεί, απλώς θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τη ζημιά της