Η γραμμή των media και το άγχος Τσίπρα – Οι καναλάρχες,ο Μητσοτάκης και ο Ανδρουλάκης

Την ώρα που ο Αλέξης Τσίπρας επιχειρεί να λύσει τον γρίφο της εξυγίανσης των κομματικών ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ στην Κουμουνδούρου παρακολουθούν προσεκτικά τις κινήσεις του κυβερνητικού παράγοντα στο μιντιακό τοπίο, καθώς και την αντιμετώπιση που τυγχάνει από τα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας ο νέος πρόεδρος του ΚΙΝ.ΑΛ., Νίκος Ανδρουλάκης.

Βλέπετε, είναι κοινή πεποίθηση στον στενό προεδρικό πυρήνα πως, αν η αξιωματική αντιπολίτευση δεν καταφέρει εδώ και τώρα να δώσει ισχυρό στίγμα στο συγκεκριμένο μέτωπο, τότε τα πράγματα αναφορικά με το εγχείρημα της άμεσης δημοσκοπικής ανάκαμψης θα καταστούν εξαιρετικά δύσκολα.

Ο εν λόγω προβληματισμός έγινε ακόμη εντονότερος από τη στιγμή που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι πρόσφατες συναντήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη με τους καναλάρχες Γιάννη Αλαφούζο, Γιάννη Βαρδινογιάννη και Θοδωρή Κυριακού. Ωστόσο, η διαφορά στην παρούσα συγκυρία σε σχέση με το παρελθόν (άλλωστε και ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας πραγματοποιεί κατά κόρον, όπως είναι φυσικό, τέτοιου είδους θεσμικές συναντήσεις με τους ιδιοκτήτες media και κορυφαίους δημοσιογράφους) έχει να κάνει με το γεγονός της ανάδειξης από το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών της χώρας της δυναμικής που καταγράφει ο Νίκος Ανδρουλάκης στο πολιτικό σκηνικό, αλλά και της εμφανούς πρόθεσης να του δοθεί… γήπεδο το αμέσως επόμενο διάστημα για την ανάπτυξη των θέσεών του.

Για τον λόγο αυτόν, όπως έγραψε η στήλη τις προηγούμενες εβδομάδες, ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας και σε ένα δεύτερο επίπεδο ο Θανάσης Καρτερός με τον Αλέκο Φλαμπουράρη έχουν ξεκινήσει μια προσπάθεια αναθέρμανσης παλαιών συμμαχιών, αλλά και επούλωσης των πληγών του πρόσφατου και του απώτερου παρελθόντος.

Τώρα τι θα καταφέρουν, με δεδομένο ότι τον τελευταίο χρόνο επιτίθενται συχνά-πυκνά κατά βούληση στα μεγάλα μιντιακά μαγαζιά θυμίζοντας τον ΣΥΡΙΖΑ του 2014 και του 2015, θα το δείξει η Ιστορία…

Δημοσιεύτηκε στο Secret στις 15/1