Piazza media…Διεύρυνση της διαφημιστικής πίτας στην τηλεοπτική αγορά

Σημαντική άνοδο στην τηλεοπτική αγορά με διεύρυνση της διαφημιστικής πίτας «βλέπουν» στελέχη της αγοράς. Η αύξηση των διαφημιστικών εσόδων, τα οποία αναμένεται να ξεπεράσουν ακόμα και τις προπανδημίας επιδόσεις του 2019, με ποσό άνω των 300 εκατ., οδηγεί σε υπερεπενδύσεις από τους υφιστάμενους σταθμούς, ενώ
προμηνύουν το ενδιαφέρον ουκ ολίγων ενδιαφερομένων.

 

Στα 604 εκατ. δολάρια, δηλαδή κατά 39%, αύξησε το marketing spend του το Netflix το β’ τρίμηνο του 2021, ποσό το
οποίο είναι το μεγαλύτερο που έχει διαθέσει ποτέ σε promotion το συγκεκριμένο τρίμηνο τα τελευταία χρόνια.

 

Τον τίτλο «Από το σκοτάδι στο φως» φέρει η νέα καμπάνια της Admine για λογαριασμό της Ηρων. Η καμπάνια δημιουργήθηκε με αφορμή την αθλητική χορηγία της εταιρείας σε 3 Ελληνες πρωταθλητές, τους Εμμανουήλ Καραλή, πρωταθλητή στο άλμα επί κοντώ, Ραφαέλα Σπανουδάκη, πρωταθλήτρια στίβου, και Αλεξάνδρα Σταματοπούλου, Παραολυμπιονίκη κολύμβησης, οι οποίοι συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

 

ΣΣτη σύσταση ενεχύρου επί 122.064 ονομαστικών μετοχών που αντιστοιχούν σε ποσοστό 18,13% του μετοχικού κεφαλαίου της Digea προχώρησε η Νέα Τηλεόραση (ιδιοκτήτρια εταιρεία του Star) στις 18 Φεβρουαρίου 2021. Η κίνηση αυτή έγινε για να εξασφαλισθεί το νέο ομολογιακό δάνειο υπέρ της Digea, στις 17 Δεκεμβρίου 2020.

 

Η Nova και η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους όσον αφορά την αποκλειστική
μετάδοση των εντός έδρας αγώνων του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου τόσο στην κανονική περίοδο όσο και στα play offs για τη σεζόν 2021-2022.