Nέα δεδοµένα στην αγορά των media

Οι αυξανόμενες τιμές στην τηλεόραση, το out of home και το ραδιόφωνο αναμένεται να οδηγήσουν φέτος σε επιστροφή το inflation στα media, την ώρα που η μετα-πανδημική διαφημιστική δραστηριότητα δείχνει να ανεβαίνει.

 

Το Annual Media Inflation Report της ECI Media Management προβλέπει 3% inflation στα media παγκοσμίως. Ολα τα offline media αναμένεται να βιώσουν μια μεταστροφή του αποπληθωρισμού, που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του 2020, χρονιά που «ταρακούνησε» η πανδημία, με την εξαίρεση των εντύπων.

 

Περιοδικά και εφημερίδες αναμένεται να παραμείνουν αποπληθωριστικά σε παγκόσμιο επίπεδο.