Η πληγή της διαφήμισης

Το μεγαλύτερο πλήγμα στην τηλεόραση ήταν η πτώση της διαφήμισης σε όλο τον κόσμο στην τηλεοπτική αγορά. Οπως δείχνει η έρευνα της Nielsen για το διάστημα της πρώτης περιόδου της πανδημίας, το αρνητικό ρεκόρ κατέχει η Ιταλία, με 42% πτώση.

 

Τις πρώτες εβδομάδες περίπου στα ίδια επίπεδα κινήθηκε και η διαφημιστική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ και η Γερμανία κατέγραψε σοβαρές απώλειες, της τάξης του 41% στο ραδιόφωνο και του 7% στην τηλεόραση. Η Γαλλία κατά τη διάρκεια του κορονοϊού έχασε το 15% των διαφημιστικών πακέτων στην τηλεόραση.

 

Από τη στήλη της Ντέπυς Γκολεμά στο Secret της εφημερίδας “ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ”