Τα αφεντικά προσπαθούν να σώσουν την «Ναυτεμπορική»

Την ερχόμενη Τρίτη έχει καθοριστεί η δικάσιμος για τη Ναυτεμπορική στην αίτηση της Eurobank για υπαγωγή σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της στήλης η ιδιοκτησία της εκδοτικής επιχείρησης αναζητεί τρόπους ώστε η δικάσιμος να πάρει αναβολή. Ωστόσο όπως επισημαίνουν οι γνωρίζοντες το παρασκήνιο το σχετικό αίτημα πάσχει από ουσιαστικά επιχειρήματα καθώς το βασικό ότι μπορεί να βρεθεί λύση και να αποφευχθεί η διαδικασία ρευστοποίησης των περιουσιακών της στοιχείων δεν έχει σοβαρό υπόβαθρο. Γιατί επί της ουσίας ενδιαφερόμενος επενδυτής με την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην εταιρία δεν υπάρχει και οι τράπεζες δεν δείχνουν καμία διάθεση να δώσουν άλλη πίστωση χρόνου. Και αυτό γιατί όπως υποστηρίζουν  δεν υπήρξε κανένα αποτέλεσμα κατά την προηγούμενη διετία παρά τη δέσμευση των βασικών μετόχων προς τις τράπεζες η οποία δεν τηρήθηκε.

 

Βέβαια οι μέτοχοι δεν πτοούνται (και ορθώς πράττουν) και με τις ψήφους που έχουν ακόμα αποφάσισαν στην Γενική Συνέλευση της 11ης Σεπτεμβρίου την ανάθεση σε εγνωσμένου κύρους ελεγκτική εταιρεία εκπόνησης businessplan για την αναδιοργάνωση της εταιρείας και την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή. Και αυτά θα επικαλεστούν στο δικαστήριο όπου δεν θα μπορέσουν να δώσουν πειστική απάντηση στο απλοϊκό ερώτημα γιατί δεν το κάνατε εδώ και δύο χρόνια. Σημειωτέον ότι παρά το γεγονός ότι η εταιρία έχει προστασία από τους πιστωτές οφείλει στο προσωπικό δύο μισθούς (σ.σ. που δεν είναι το πιο καταστροφικό) και το επίδομα αδείας.

 

Κατά τα λοιπά αν δεν δοθεί αναβολή και ληφθεί απόφαση η διαδικασία είναι έτοιμη να τρέξει από πλευράς Grant Thornton που θα αναλάβει την ειδική διαχείριση. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η πώληση προγραμματίζεται να γίνει σε κομμάτια δηλαδή να πουληθούν ξεχωριστά το πιεστήριο, η εφημερίδα, η ιστοσελίδα και τα κτίρια. Και ενδιαφερόμενοι υπάρχουν για όλα τα … τιμάρια. Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι τα περιουσιακά στοιχεία της «Ναυτεμπορικής», παρά τα προβλήματα, διατηρούν την αξία τους, και αυτό οφείλεται στην προσοχή που επιδεικνύουν στα προϊόντα οι μέτοχοι της επιχείρησης.